duminică, 10 octombrie 2010

Lansare site oficial ACMIM


Asa cum am promis acum multe luni am reusit sa lansam site-ul Asociatiei Copilul - Meu Inima Mea, dupa multe ore de munca voluntara a unui grup restrans, dar inimos de oameni.
Am reusit sa traducem toate informatiile pe care noi le-am considerat relevante pentru un parinte al unui copil cu un defect congenital cardiac, in diversele etape de dezvoltare ale acestuia.

Va adresam o invitatie oficiala sa ne vizitati site-ul, sa cititi informatii de mare ajutor oricarei persoane aflate intr-o astfel de situatie si sa ne contactati pentru orice fel de intrebare, rugaminte, propunere, etc.

Scopul nostru este de a crea o comunicate de parinti care au copii cu defecte congenitale cardiace, deoarece consideram ca impreuna putem sa invingem sistemul si sa gasim solutii la problemele cu care ne confruntam.


In speranta ca va putem ajuta, asteptam emailurile dvs. la datele noastre de contact:

Adelina - contact@acmim.ro
Sorin - sorin@acmim.ro
Oana - oana@acmim.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu